onsdag, april 28, 2010

Tack och adjö.

Nu säger vi hej då till bloggen med det otympliga namnet. I nästan fem år har jag hållit på, men nu är det dags att gå vidare. Senaste tiden har jag inte riktigt varit sporrad att skriva, har känt mig lite låst i formatet och i största allmänhet stört mig på att min blogg har en adress som inte en människa kommer ihåg. Så, nu lägger jag ner. Och startar om på nytt. A bit part in your life heter mitt nya forum, och förhoppningsvis ska det bli lite mer aktivt, lite mer inspirerat, lite livligare än vad Sand In My Eyes varit senaste månaderna. Uppdatera era länkar och häng med!

2 Comments:

Blogger Valdemar said...

Jag förstår inte riktigt argumentet att den nya adressen skulle vara enklare att komma ihåg. Jag tycker att de är på ungefär samma nivå.
Men hursomhelst, ombyte förnöjer. Lyckas till med den nya bloggen!

11:30 fm  
Blogger Niklas said...

Mnja, det är nog bara för att du är invand med den här adressen. Föreställ dig att du kom in på bloggen för första gången, noterade "Sand In My Eyes". Men adressen är ju sandinniklaseyes.blogspot.com. Fullständigt ologiskt och idiotiskt. Den nya lär du dig nog snart.

11:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home