tisdag, mars 27, 2007

Mysiga bloggar.

Jag är just nu inne i en period då jag orkar varken läsa eller skriva några kritiska analyser av "det må verka bra, men är det verkligen bra på riktigt?"-typen. Jag är så trött på gnäll, så trött på att överanalysera, så trött på ord som kontext, sammanhang, perspektiv...

Det är vår ute, jag vill vara positiv och öppen och dela med mig av min kärlek till allt som kommer i min väg.

Idag tänker jag ge lite kärlek till två bloggar som jag tycker mycket om, som verkar ha lite samma inställning som jag. De är avslappnat skrivna, och handlar mer om vad skribenterna tycker om än vad de avskyr. Så uppfriskande.

Jag pratar om Conan The Librarian och Emma Gray Munthes Shoot Me While Im Happy.

(Sand In My Eyes-Niklas tycker idag också väldigt mycket om solen, Built To Spill, mazariner och kaffe - särskilt kombinerat!)

Etiketter:

5 Comments:

Blogger thisismycat said...

Sunshine Dept. skriver också bara om saker vi gillar! Snäll och glad pop!

7:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha. jag har inte heller blivit människa. jag fick stanna bilen och spy och har varit trött sen dess.
men det var riktigt trevligt.
shit, man borde ses oftare.

levellerslåten heter "ballad of Robbie Joones"

men du. vi kan väl ses nästa gång ja e i sthlm?

8:29 fm  
Blogger Emma said...

Åh, tack snälla!

3:13 em  
Anonymous Anonym said...

Mysigast av alla bloggar är ändå din!

11:50 em  
Blogger Niklas said...

Ah, det var rart sagt, tack så mycket!

11:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home