söndag, april 08, 2007

Film: Meningslöst.

Jag har inte sett ”Epic Movie” och har väldigt svårt att tänka mig göra det heller. Jag kan nämligen inte tänka mig en mer korkad filmidé. Parodier i all ära, ibland är de faktiskt ganska lustiga, men jag förstår verkligen inte poängen med att driva med ”Nacho Libre” och ”Snakes On A Plane”, som ju redan är komedi respektive parodi. Det blir som den där ”Dödligt Vapen”-parodin ”Laddat Vapen”, eller som att göra en svensk snutfilmsparodi och utgå från ”Kopps”. Fånigt och meningslöst, ungefär som det här blogginlägget.

Etiketter: , ,

1 Comments:

Blogger thisismycat said...

Jag har inte sett Epic Movie och kommer antagligen inte att göra det heller, men att ge sig på Laddat Vapen! Lågt! Den är ju genialisk!

2:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home