lördag, oktober 06, 2007

Musik: Ordningen återställd.

Sådär, ni kan andas ut nu, ni kan sova gott om nätterna, ordningen är återställd och paniken har lagt sig. Min försvunna Sagor & Swing-skiva har kommit tillbaka. Den hade gömt sig bland mina vinylsinglar, och eftersom vinylsinglar är något jag sällan lyssnar på var det inte direkt det första stället jag letade på.

Nu tror ni säkert att jag på grund av detta lyssnar på Sagor & Swing eller gamla vinylsinglar, men nej. Idag är det Jim O'Rourke och Mickey Newbury som snurrar i spelaren. Helt rätt en bakisgrå lördag i Hallonbergen.

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker du ska skriva mer om Sagor o Swing, det vore intressant!

6:36 em  
Blogger Niklas said...

jonatan: Ingen dum idé alls. Problemet är väl mest att jag inte har någon jättekoll på dem, om man bortser från det faktum att jag tycker de är väldigt bra. Jag har inte alla deras skivor och majoriteten av deras produktion är en stor gråzon för mig. Kanske kan göra något åt saken och sedan återkomma till ämnet.

Tack för din input om inte annat, uppskattas! En fin blogg har du också.

12:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home