fredag, november 18, 2005

Dagbok: En sån DÄR dag.

Klockan är 11:26, och redan nu önskar jag att jag hade en laddad revolver i handen. Torktumlaren är trasig, tvättmedlet är slut, de skivor och den cd-walkman jag väntat på i över en vecka låg inte i postlådan idag heller, vilket innebär att jag måste vänta minst en helg till på dem. Jag satte för fan in pengarna i fredags! Hur svårt kan det vara?

"Aint it good to be alive? Aint it good to be around?" sjunger Karl-Jonas Winqvist från WinAmp och trots att jag gillar både honom, Blood Music och låten "The Hair" vill jag bara skrika: "Nej! Håll käften!"

Det ser ut att bli, som man säger, en sån DÄR dag.

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Tja. Du får gärna skicka artikeln du skrev.

Varulviga hälsningar. Ola.

8:20 em  
Blogger Moyof said...

ja, jag kom på det, jag glömde faktiskt skriva med just my favorite, har för ett litet tag sedan äntligen hittat en bra sida där jag hittat allt att ladda ner med dom och andra band. :)
nu frossar jag vekligen musik på högsta nivå. :D

10:27 em  
Anonymous Anonym said...

ja Tunaskolan är förbannat bra. Skulle dock ilja ha den senaste också. för visst har an väl slääpt en ganska nyligen?

1:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home