fredag, november 25, 2005

Dagbok: Varning för svordommar.

Hej. Idag är jag arg, så känsliga läsare varnas härmed för att fortsätta läsa. Nedanstående text kommer att innehålla en del svordommar, och en del åsikter som jag i framtiden inte kommer att kunna stå för.

Okej, så här ligger det till: För ett par veckor sedan köpte jag två skivor och en cd-walkman på Tradera. Så långt allt väl. Jag betalade och förväntade mig att få sakerna hemskickade inom ett par dagar. Inget hände. Jag kontaktade försäljarna, men jodå, grejerna var skickade. Då kom jag på att min gamla adress, den till studentkorridoren där jag bodde i våras, fortfarande stod kvar på Tradera. Jag hade mailat vilken adress de skulle skicka till, men av någon anledning hade de ändå skickat till den adress som stod angiven på Tradera. Så nu befinner sig Saint Etiennes "So Tough" och Boo Radleys "Giant Steps", plus en cd-walkman någonstans på Vätterliden i Motala.

Jag har postat en förfrågan på Folkbildningsnätet, skolans diskussionsforum, men eftersom alla på min gamla skitskola uppenbarligen är så förbannat slöa (Hej Bosse Ringholm!) har ingen orkat svara. Hur jävla svårt är det egentligen att bekräfta att ja, dina grejer har hamnat här? Bara vetskapen om att prylarna faktiskt skickats iväg skulle göra mig så mycket lugnare. Att sen få tag i dem, det skulle bli en senare fråga. Men nej, inte ett ord, inte ett nys. Tack för ingenting då, idioter!

Egentligen borde jag inte gnälla, för jag har efter många om och men fixat lägenhet. Bra läge, billig, rymlig och med BADKAR! Men just nu är jag för sur för att kunna njuta av det.

Etiketter: