måndag, december 03, 2007

Film: Pepp #7.












I'm Not There


You don't need to be a Dylan fan to know which way the wind blows. Det räcker med att se trailern för att förstå att det här lär bli något utöver det vanliga. Trailern och Cate Blanchett. Enda orosmolnet är jobbige Ben Wishaw, men inte ens hans påtvingat truliga uppsyn lär kunna förstöra något såhär lovande. Vid sidan av "Control" den musikfilm jag ser mest fram emot just nu, och det mest intressanta i genren sedan "The Devil & Daniel Johnston".

Etiketter: , , , , ,

2 Comments:

Blogger thisismycat said...

Jag är också sugen på den. Har du förresten sett dokumentären om Love? Den gick på filmfestivalen i Göteborg i år och någr kompisar gick, men jag missade. Något jag ångrar bittert...

7:25 fm  
Blogger Niklas said...

Den har jag inte sett nej. Skulle den vara bra? Kan helt klart vara något för "att se"-listan...

12:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home