onsdag, december 05, 2007

Svammel: Headspin.

Idag: en obehaglig känsla av att maskinerna konspirerar mot mig. Först börjar mobiltelefonen stöta bort SIM-kortet, vilket ju gör den fullständigt oanvändbar. Femton omstarter senare lirar den igen, men hur länge? Time will tell. Sen börjar min laptop strejka när jag försöker öppna vissa websidor, bland annat såpass viktiga sidor som Handelsbankens, där jag uträttar mina bankärenden. Mycket obehagligt. När jag sedan, sjukskriven och jävlig -ja, även den maskin som kallas min hjärna har börjat jävlas och gett mig ovanligt plågsam migrän två dagar i rad - försöker komma ut på MSN och beklaga mig lite, då strejkar även det. Det suger att vara jag just nu.

(En virussökning senare fungerar anslutningen okladerligt igen. Kan man göra något liknande med hjärnan? Utan kirurgi eller röntgen?)

Etiketter: , ,