fredag, augusti 08, 2008

Film: Jakten på en film.



Igår såg jag Whit Stillmans "Metropolitan", som var precis så bra som jag väntat mig. Om inte bättre. Frustrerande då att Stillmans andra film, "Barcelona" (han är inte särskilt produktiv, tre filmer på 18 år, där "Last Days Of Disco" är den senaste - den har jag inte heller sett) verkar vara stört omöjlig att få fatt i.
Om någon kan hjälpa mig att få fatt i denna film - DVD eller mediafil/torrent spelar mindre roll, men priset bör ligga under tvåhundra iallafall - vore jag ytterst tacksam.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

http://www.play.com/DVD/Region_1/4-/101845/Barcelona/Product.html
om du kan spela region 1 så är denna billig och utan fraktavgift.

2:05 fm  
Blogger Niklas said...

Ja, ser man på! Stort tack för tipset. Kanske blir den.

12:33 em  
Anonymous Anonym said...

Annars finns den på good old Karagarga vettu. Behöver du en ny invite tro?

1:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home