måndag, oktober 03, 2005

Dagbok: Arbetsförmedlingen, del 2.
















Snart ska jag till arbetsförmedlingen. Igen. De äger mig, verkar det som. De säger hoppa, och jag frågar hur högt. Dessutom dränker de mig i papper. Varje dag får jag minst två tjocka kuvert med material angående min arbetslöshet. Det värsta är att jag egentligen blivit utlovad jobb av Manpower. De ska kontakta mig så snart deras kund hört av sig och behöver mer personal. Men inte fan ringer de inte.


Jag fruktar att det här är en komplott. De försöker driva mig till vansinne.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Niklas said...

Hmmmm. Kanske har med browsern att göra, eller nåt. För när jag redigerar texten finns det ett antal rullemenyer ovanför där jag kan ställa in textstorlek och så. Annars kanske det går att göra med htmlkod.

8:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home