söndag, juli 30, 2006

Musik: Artist-ABC.

Bara på kul, en lista på vilken artist jag har flest skivor med, för var bokstav i alfabetet.

A: Arab Strap
B: David Bowie
C: Lloyd Cole
D: Depeche Mode
E: Echo & The Bunnymen
F: Fleetwood Mac
G: Go-Betweens
H: Hell On Wheels/Håkan Hellström
I: Innocence Mission/Isolation Years/Imperiet
J: The Jam
K: Kent
L: Jens Lekman/Lush
M: Manic Street Preachers
N: New Order
O: Outkast
P: Pet Shop Boys
Q: -
R: Radiohead/Red House Painters
S: Saint Etienne
T: The Tiny
U: U.n.p.o.c
V: Velvet Underground
W: Scott Walker
X: XTC
Y: Yo La Tengo
Z: Zombies

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag ska härma dig ngn dag. När jag orkar... Och har du bara listat skivor du äger irl eller även mp3:or?

11:36 em  
Blogger Unknown said...

Kul, måste jag också göra nån gång!
Nu har jag uppdaterat min blogg!

4:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home